viernes, 5 de junio de 2015

53 Volta Tarragona

Divendres a les 20.15h començava la volta amb un circuit rapidissim molt semblant al del any passat. De sortida estava molt mal col.locat i vaig tenir feina per remontar posicions fins a una zona segura en el pilot.

Es va correr molt i no vaig poder treure el nas per les posicions capdavanteres en tot el capvespre.
Vaig acabar en el paquet perseguidor a 35 seg dels 10 escapats. Posicio 83.

 El dissabet per la tarde, en la segona etapa, no vaig tenir un bon dia (no cal detallar..)  i vaig plegar al km 40 mes menys. Hem vaig despenjar fastiguejat del primer i unic grup de carrera ja que per darrere extranyament no venia ningu. Al palco i dema sera un altre dia vaig pensar mentre el meu company J.M Benitez guanyava l'etapa i jo no ho veia.

 En la tercera i ultima etapa teneim que intentar ajudar al nostre petit lider que no era l'actual maillot groc pero que tenia series opcions de guanyar la volta. Al final d'una treballada i batallada etapa no va poder ser.
Finalment vaig finalitzar el 38º lloc, per mi el millor dels 3 dies de carrera.

L'any que ve espero que es torni a fer aquesta magnifica Volta a Tarragona Master ja que per a mi es la millor de totes. Gracies a tots els organitzadors i col.laboradors.


No hay comentarios: