miércoles, 7 de mayo de 2014

Challenge Aragon Master


Per anar a la Challenge d'Arago he fet pinya amb els companys del Xocolat Disco Team ( Aritz, Javi, Abel, Alberto i Jonas) per fer-ho el millor possible. Es pot dir que aixo es com el Tour dels Masters ja que correrem amb els millors equips d'Epanya!

A  l''Hotel del Vino (Cariñena) hem compartit bones estones amb tots els RCB i el Josep Maria del TrackBike.


Fent un breu resum he de dir que el primer dia de competicio estava molt relaxat i no tenia massa gas.
La Crono la vaig fer bastant malament i per la tarde no vaig ser massa intel.ligent cremant les poques forces que tenia mentre passava al relleu contra un vent espectacular per intentar agafar el grupet dels 'SuperClase'.


A l'ultim port ho vaig pagar i vaig entrar el 126º de la general amb la llumeta vermella encesa. Dia dolent per oblidar....







La 3º i ultima etapa de Diumenge era la unica opcio per millorar en classificacio. Despres de recuperar be la panadera de Dissbate vaig fer una bona carrera entrant el 67º i recuperant bastant en la general.

Per segona vegada es va fer una escapada amb els mes forts del pilot (Albert C., Madrigal... i les que es jugaven la volta). Jo vaig aguantar en el primer grup perseguidor on anaven els maillots importants fins a l'lutim port on es va trencar tot.

Altres croniques i classificacions a www.masters.abloque.com i www.edosof.com






No hay comentarios: